14 Ağustos 2015 Cuma

YILDIZLAR İÇİNDE

Ağlayan gözlerle semaya bakıp
Mehtabın altında hayalin kurdum
Üzgünüm diyerek bir ağıt yakıp
Yıldızlar içinde seni aradım

Dalmışım geceye ay ilerlerken
Şafaktan bahsetmek daha çok erken
Doğacak güneşten ümit keserken
Yıldızlar içinde seni aradım

Dinleyip ırmağın şırıltısında
Seyredip mehtabın parıltısında
Doğacak güneşin ışıltısında
Yıldızlar içinde seni aradım

Saatler vuslatı vurduğu zaman
Geçmeyen geceler dolduğu zaman
Açmayan güllerim solduğu zaman
Yıldızlar içinde seni aradım

Aklımdan çıkmayan bakışlarında
Narına ağıtlar yakışlarımda
Çizdiğim hayalin nakışlarında
Yıldızlar içinde seni aradım

Soğuktan titreyen kızıl yüzlerde
Okyanus misali taşan gözlerde
Ok gibi saplanan sivri sözlerde
Yıldızlar içinde seni aradım.

Nameni dizdiğim kelimelerde
İsmini yazdığım tüm hecelerde
Hayalin kurduğum o gecelerde
Yıldızlar içinde seni aradım

İZZET DİNÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder